Gyakran ismételt kérdések
ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEK
Milyen termékek vásárolhatók?
A ne pazarolj webshopjában jelenleg szárazáruk, édességek, játékok, kézműves ajándékok, használati tárgyak, zero waste eszközök, tisztítószerek, sörök, borok, vitaminok vásárolhatók meg, és minden olyan gourmet finomság, ami egy kamra elengedhetetlen eleme. A termékkínálatot folyamatosan bővítjük!
Milyen csomagolásban érkeznek a termékek?
Jelenleg a kimérős, lédig termékek NEM rendelhetőek webshopunkban, még személyes átvétellel sem, azokkal csak az üzletünkben találkozhatsz! Hozd bátran tárolóidat és nézz körbe nálunk személyesen!
A webshopban forgalmazott termékek környezettudatos csomagolásban megvásárolhatóak.
Hogyan veheted át a terméket?
A megrendelésed kétféleképpen veheted át:
HÁZHOZSZÁLLÍTÁS: A házhozszállítás menetéről a legfontosabb tudnivalókat a Szállítás cím alatt szedtük össze. További kérdés esetén írj nekünk és mi szívesen segítünk!
SZEMÉLYES ÁTVÉTEL: Ha közel laksz hozzánk, vagy meg tudod oldani, hogy elgyere a megrendelt termékekért, válaszd a személyes átvételt. Ebben az esetben összekészítjük a csomagodat és mailben értesítünk, hogy jöhetsz érte a ne pazaroljba (1027 Budapest, Fő utca 79.).
Hogyan adhatsz hozzá plusz termékeket a már meglévő rendelésedhez?
Természetesen erre is van lehetőséged. Ez esetben külön rendelésként tudod ezt leadni.
Kérjük, a megjegyzés fül alatt minden esetben add meg az előző rendelésed számát, így összekapcsoljuk a két rendelésed és csak egyszer kell kifizetned a szállítási költséget, amennyiben még nem dolgoztuk fel az első rendelésedet.
Mi a teendő, ha lemaradt valami a rendelésedből vagy hibás a termék?
Sajnáljuk, ha problémát tapasztaltál a rendeléseddel kapcsolatban! Szeretnénk ezen segíteni, ezért kérjük, írj nekünk a rendeles@nepazarolj.hu címre. A probléma pontos leírása mellett a rendelésszámod megadása is segíti munkánkat.
Mi történik, ha elfogy a megrendelt termék?
Azon leszünk, hogy mindig azt kapd, amit megrendeltél. Azonban előfordulhat, hogy nem tudjuk pontosan azt a terméket küldeni, amit a kosaradba raktál. Amennyiben módunkban áll, erről előzetesen tájékoztatunk és küldünk csereterméket, ha szeretnéd.
A KISZÁLLÍTÁSRÓL
Hova szállítunk ki?
Az ország bármely területéről rendelhetsz tőlünk.
Szállítási módként választhatod a GLS és az MPL futárszolgálatot. Mi a GLS futárszolgálatot részesítjük előnyben, és ezzel a szállítási móddsl leadott rendeléseket dolgozzuk fel mihamarabb. Az MPL futárszolgálattal leadott rendelések feldolgozási ideje: 10-15 munkanp
Milyen időpontban számíthatsz a kiszállításra?
A rendeléseket rendszeresen, naponta összesítjük, ezt követően 1-3 munkanapon belül kapod meg a csomagod.
Mennyibe kerül a kiszállítás?


Meddig adhatod le a rendelésed?
A rendeléseket rendszeresen, naponta összesítjük, ezt követően 1-3 munkanapon belül kapod meg a csomagod.
Hogyan tudsz fizetni?
A termékek árát a webshopon találod. Megrendelésed elküldése után mi az üzletben összekészítjük neked a termékeket.
Rendelésedet online bankkártyával a Barion rendszerén keresztül, vagy utánvéttel a futárnál egyenlítheted ki.
A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Ha azonban regisztrálsz, nem kell begépelned a kártyaadataid egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mailcímed és jelszavad. Használható kártyák: Mastercard és Maestro bankkártya, Visa és Electron bankkártya, Amex bankkártya. Ha nincs bankkártyád, fizetéshez használhatod az előre feltölt ött Barion egyenlegedet, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni, illetve amire ismerőseid is tudnak neked pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mailcímed és jelszavad megadásával tudsz fizetni. Ez a fizetési mód számodra ingyenes.
A Barion szervereit a Norton/Symantec/Verisign 256 bites SSL titkosítása védi. Fizetés előtt mindig ellenőrizd, hogy valóban a Barion biztonságos szerverén adod meg a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat vagy jelszót. A böngésződ zöld színnel jelzi, ha a fizetés biztonságos, és a fizetőoldal tulajdonosát Barion Payment Inc [HU] néven azonosítja.
A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.
A Barion Payment Zrt. elérhetőségei:
1117 Budapest, Infopark sétány 1.
+3614647099
hello@barion.com
Általános Szerződési feltételeiket és benne az adatkezelésre és adatvédelemre adott feltételeiket itt találod.
A SZEMÉLYES ÁTVÉTELRŐL
Hogyan veheted át személyesen a megrendelt termékeket?
A webshopon válaszd a személyes átvétel lehetőségét. A megrendelt termékeket összekészítjük neked, és értesítünk, ha jöhetsz érte a ne pazaroljba.
Meddig adhatod le rendelésed személyes átvételre?
A leadott rendelésedet 1-2 munkanapon belül veheted át.
Mikor veheted át a csomagod a ne pazaroljban?
Minden esetben értesítünk emailben, ha jöhetsz rendelésedért, melyet Nyitvatartási időben tehetsz meg.
Személyes átvétel esetén van minimális rendelési összeg?
Személyes átvétel esetén sincs minimális rendelési összeg.
A TÖRZSVÁSÁRLÓI KÁRTYÁRÓL
Hogyan igényelheted a kártyát?
A törzsvásárlói kártyát személyesen, a boltban tudod igényelni és használni, internetes vásárlásnál egyelőre nem. A kártya a kiállítástól számított 6 hónapig érvényes.
Hogyan működik a kártya?
Minden vásárlás alkalmával, fizetésnél mutasd fel a kártyád, így kapsz rá egy pecsétet (naponta 1 pecsétet). Az 5. pecsétnél kis ajándékkal lepünk meg, a 10. vásárlásnál pedig az adott vásárlás végösszegéből 10% kedvezményt. A pontgyűjtés ez után, egy kártya beteltével újrakezdődik.